Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammad Ali ve beraberindeki heyet ile Ankara’da bir görüşme gerçekleştirdi.
Bakan Bayraktar,"Pakistan’ın elektrik piyasasında hazırlıklarını sürdürdüğü reform sürecine ilişkin görüş alışverişinde bulunduk. Türkiye’nin son yirmi yılda enerji piyasalarında hayata geçirdiği kapsamlı dönüşüm sürecinden elde ettiği tecrübeleri paylaştık. Önümüzdeki günlerde Pakistan heyetini İstanbul’da enerji sektörümüzün önde gelen yatırımcılarıyla bir araya getirerek iki ülke arasında enerji alanındaki yatırım, ortaklık ve iş birliği fırsatlarını ele almayı planlıyoruz. Türkiye ve Pakistan arasındaki köklü dostluk ve kardeşlik bağlarını, enerji alanında geliştireceğimiz somut iş birlikleriyle daha da güçlendirmeye kararlıyız." ifadelerine yer verdi.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 İletişim Dünyası Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.