Reklam
Tarih : 2026-06-25 12:53:38

Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantımızı gerçekleştirdik

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı’nın kamu kurumları, sosyal taraflar ve ilgili paydaşların katılımıyla gerçekleştirildiğini açıkladı.

Toplantının gerçekleştirildiğini ve politikalardaki temel yaklaşımı aktaran Işıkhan, "Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü daha da yaygınlaştıracak adımlar atmaya devam edeceğiz" dedi.

  Hibya Haber Ajansı

© Copyright 2026 İletişim Dünyası Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.