İstanbul Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan İETT Kurtköy-2 Garajı, Pendik’te düzenlenen törenle hizmete açıldı. Yaklaşık 102 milyon TL yatırımla hayata geçirilen tesisin açılışına İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Başkanvekili Nuri Aslan, İETT yöneticileri ve davetliler katıldı.
Açılışta konuşan Aslan, garajın 225 otobüs kapasitesine sahip olduğunu, 6 araca aynı anda bakım yapılabildiğini ve tesiste çevreci geri dönüşüm sistemlerinin uygulandığını ifade etti. Aslan, İETT’nin ulaşım ağını güçlendirmeye devam ettiğini ve yeni araç yatırımlarıyla filonun yenilendiğini söyledi.
Yetkililer, tesisin günlük operasyonların daha hızlı ve verimli yürütülmesine katkı sağlayacağını belirtti. Ayrıca garajda kullanılan su ve atıkların büyük oranda geri dönüştürüldüğü, bunun da çevresel sürdürülebilirliğe katkı sunduğu kaydedildi.

Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 İletişim Dünyası Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.